Ακίνητα-Μεσιτικά

Real Estate gps tracker app

Παρέχετε αυτόματη αναφορά για κάθε προβολή. Τραβήξτε φωτογραφίες διαθέσιμων σπιτιών, ενοικιάσεων, λιανικής στο δρόμο κ.λπ. Χρησιμοποιήστε ψηφιακά φύλλα ώρας για να υπολογίσετε τις αμοιβές των πρακτόρων.

Συντομότερος χρόνος απόκρισης

 

Βρείτε τις πλησιέστερες ομάδες Ακινήτων, οικοπέδων, Χώρων . Εφαρμόστε τη βελτιστοποίηση διαδρομής και βοηθήστε περισσότερους πελάτες- υπαλλήλους , πιο γρήγορα.

Έξυπνη λίστα ραντεβού

 

Δημιουργήστε επείγουσες ή τακτικές  κλήσεις και άλλες υποχρεώσεις. Όλες οι νέες εργασίες θα εμφανίζονται στο smartphone των εργαζομένων με διαδρομές, λεπτομέρειες και σχόλια.

Πλήρης Παραμετροποίηση

 

Για να διατηρηθεί η βάση δεδομένων όσο το δυνατόν πληρέστερη, ένας αποστολέας ή ένας διαχειριστής θα πρέπει να προσθέσει επιπλέον πεδία στον κατάλογο των χώρων μέσω του προαναφερθέντος Δημιουργού προσαρμοσμένων πεδίων. Δημιουργήστε μια ενότητα και, στη συνέχεια, σύρετε και αφήστε τα απαιτούμενα πεδία σε αυτήν. Με τον ίδιο τρόπο που θα κάνατε με μια φωτογραφία!

Ψηφιακή αναφορά

 

Αφήστε το  προσωπικό να επικεντρωθεί στα σημαντικά καθήκοντα και αφήστε τα χαρτιά στην πλατφόρμα. Όλα τα ταξίδια καταγράφονται αυτόματα και υποβάλλονται σε επεξεργασία σε δευτερόλεπτα.

Αναφορά Καλύτερου Υπαλλήλου

 

Εισάγετε παραμέτρους απόδοσης εργα.σίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας . Βαθμολόγηστε τους υπαλλήλους σας αναλόγως της απόδοσης τους, και των πωλήσεων τους

Άμεση επικοινωνία

Βοηθήστε τους εργαζόμενους χρησιμοποιώντας τη συνομιλία εντός εφαρμογής. Παρέχετε άμεσα πληροφορίες από πρώτο χέρι από και προς το πεδίο. Ανταλλαγή σχολίων και αρχείων.

 

Ενότητα New Places - κάντε το δικό σας χώρο!

Πολλοί από εσάς είστε εξοικειωμένοι με το “Places” (επίσης γνωστό ως POI) – αυτό είναι το πιο καθολικό εργαλείο σε ολόκληρη την υπηρεσία. Με τη βοήθειά του, ο χρήστης μπορεί να εντοπίσει σημαντικές τοποθεσίες στο χάρτη: γραφεία πελατών, αποθήκες, καταστήματα λιανικής, κτίρια ακινήτων, τοποθεσίες εγκατάστασης εξοπλισμού κ.λπ

Με την εισαγωγή των Προσαρμοσμένων Πεδίων, οι λειτουργίες του Places έχουν προχωρήσει πολύ πέρα ​​από αυτό. Ξεκινώντας από τώρα, μια εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει και να εξατομικεύσει τον Κατάλογό της μερών (η νέα ενότητα “Μέρη”) προσθέτοντας έναν αριθμό τηλεφώνου, e-mail και άλλα σχετικά δεδομένα πελατών. Για να φτάσετε στο επόμενο επίπεδο, είναι δυνατή η εισαγωγή δεδομένων από ένα αρχείο και η ανάθεση υπαλλήλων σε έναν πελάτη.

Κατάλογος τοποθεσιών ως ενιαίο CRM

Χρησιμοποιώντας τα προσαρμοσμένα πεδία, ένας κατάλογος μερών (Places Module) μπορεί να μετατραπεί σε μια ολοκληρωμένη βάση δεδομένων που περιέχει τις βασικές τοποθεσίες μιας εταιρείας. Για παράδειγμα, εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους μπορούν να χειριστούν και να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους εκεί:

  • Εταιρεία διανομής: πελάτες και προοπτικές.
  • Μεσιτικά γραφεία: κτίρια και ιδιοκτήτες ακινήτων.
  • Εταιρείες παροχής υπηρεσιών: εξοπλισμός και τοποθεσίες συντήρησης.

Έτσι, τόσο οι υπάλληλοι γραφείου αλλά   και οι υπάλληλοι πεδίου θα μπορούν να βρίσκουν όλα τα σχετικά δεδομένα για τον πελάτη, το ακίνητο ή τον εξοπλισμό σε μια ενιαία υπηρεσία MRM (διαχείριση πόρων για κινητά). Χωρίς αμφιβολία, η ματιά στις πληροφορίες απευθείας στην υπηρεσία είναι πολύ πιο γρήγορη από την αναζήτηση αυτών στο CRM!

Κρατήστε όλες τις πληροφορίες στο χέρι!

Έχοντας δημιουργήσει τα επιπλέον πεδία, ο αποστολέας συμπληρώνει τον κατάλογο των χώρων με σχετικά δεδομένα. Ως αποτέλεσμα, η βάση δεδομένων τοποθεσίας είναι εξατομικευμένη και πάντα στη διάθεσή σας! Κάθε μέλος της ομάδας θα έχει μόνιμη πρόσβαση στις πληροφορίες, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν από:

  • Διαχειριστές και αποστολείς που εργάζονται με την έκδοση Ιστού της υπηρεσίας MRM. Από τον λογαριασμό ιστού, μπορούν να στέλνουν πληροφορίες για μέρη απευθείας στις εφαρμογές κινητών των εργαζομένων.
  • Υπάλληλοι πεδίου που εργάζονται με την εφαρμογή για κινητά Fleet Tracker. Κάθε υπάλληλος θα βλέπει μόνο τα δεδομένα που σχετίζονται με τον πελάτη για τον οποίο είναι υπεύθυνος.

Επιβεβαίωση επισκέψεων και αναλυτικών στοιχείων

Κατανοούμε ότι ορισμένοι μετακινούμενοι εργαζόμενοι προτιμούν να προγραμματίζουν τις εργάσιμες ημέρες τους αυτόνομα. Για το σκοπό αυτό, προσθέσαμε τη δυνατότητα προβολής της απόστασης στον πλησιέστερο πελάτη \ τοποθεσίας απευθείας σε smartphone, καθώς και κλήση στον αριθμό πελάτη, δημιουργία διαδρομής λαμβάνοντας υπόψη την κυκλοφοριακή συμφόρηση και αναζήτηση μέσω της κάρτας προφίλ πελάτη.

Ένα άλλο μπόνους : στην κάρτα πληροφοριών του πελάτη, ο υπάλληλος μπορεί να ρίξει μια ματιά στη φωτογραφία του διαχειριστή ή στην προβολή της βιτρίνας. Μια εξαιρετική επιλογή για νεοφερμένους!

Μην ξεχνάτε ότι κάθε εργασία πρέπει να αξιολογηθεί! Υπάρχουν εργαλεία ανάλυσης για αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, οι ακόλουθες αναφορές θα είναι χρήσιμες:

 

  • Άφιξη στο χάρτη. Η αναφορά θα περιέχει την επιβεβαίωση της πραγματικής φωτογραφίας που υποβλήθηκε από τον εργαζόμενο, για παράδειγμα, μια φωτογραφία ενός ραφιού , ενός ακίνητου με τα εκθέσιμα προϊόντα ή άλλα υλικά POS.
  • Επισκέψεις POI. Ο διευθυντής μπορεί να δημιουργήσει αυτήν την έκθεση για οποιαδήποτε περίοδο και να συγκρίνει τα αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της διάρκειας των συναντήσεων με τους πελάτες, τον αριθμό των επισκέψεων κ.λπ. Με τη βοήθειά του, μπορεί κανείς να επιβραβεύσει τους πιο παραγωγικούς υπαλλήλους και να εντοπίσει την επέκταση της πελατειακής βάσης
Back to top
Καλέστε Τώρα
Αρέσει σε %d bloggers: